24- اسکناس


تا حالا به نوشته های اسکناس های رایج خودمون و دلار آمریکا دقت کردید؟

10 تومنی قدیم

1000 تومنی قدیم

200 تومنی

500 تومنی

2هزار تومنی

5هزار تومنی

10هزار تومنی


1 دلاری

20 دلاری


به کلمه "به خدا توکل می کنیم"  ( In God We Trust ) دقت کنید!




14) سعادت در این است که انسان برای شادی دیگران بکوشد.

گرتا پالمر


نظرات 12 + ارسال نظر
Ginjer چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 22:53

خوب دارن صفراشو کم میکنن دیگه!!!

سپیده یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 12:28

سلام.
کجاش نوشته !!!!

رو پول من نوشته : CENTRAL bANK OF THE ISLAMIC REPUBLIC OF IRAN
,

دقت کن

روی دلار رو میگم

سپیده یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 12:32

من جمله آخر رو اصلاح میکنم:

سعادت در پول است.
"سپیده"

برای رسیدن به سعادت راه های زیادی هست که پول یکیشونه

سپیده یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 12:33

حالم اصلن خوب نیست دعا کنید خوب شم

سپیده یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 12:40

متون نگارشی ۲:
"به خدا توکل کنیم" یک جمله می باشد نه یک کلمه!!

Ginjer یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 19:52

دعا میکنییییم!! به بچه هام هم میگم!!!

آمین

razi یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 20:49 http://www.absardkon.mihanblog.com

اونوقت اگه ما برای شادی دیگران بکوشیم اونا هم برای شادی ما می کوشن اگه اونا برای شادی من بکوشن ،منم برای شادی اونا می کوشم ببینم شما خودتون برای شادی اونا می کوشید؟یااونان که برای شادی شما می کوشن؟اگه شما برای اونا نکوشین معلومه که به این نوشته اعتقاد ندارید پس حتما برای اونا می کوشید پس اگه شما بکوشید اونا هم برای شما می کوشن چون بالاخره هرعملی عکس العملی داره پس اگه شما بکوشید اونا هم می کوشن پس اگه اونا بکوشن منم می کوشم

Ginjer دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:49

هه! بنده خدا! نذاشتن معروف شه، چت زده!

سپیده سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 13:00

برای رسیدن به سعادت راه های زیادی هست که همه اشان به پول ختم میشود

سپیده سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 13:02

پول های ۲۰۰ تومنی ۵۰۰ تومنی اینا رو که دیدم نداشت !! دیگه به دلار نرسیده ولش کردم!!

.
رو پولای ایرانی کجاش نوشته!!!

جینجر راهنماییش کن

razi چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 11:21 http://www.absardkon.mihanblog.com

ای جینجر بی تربیت تو فقط پوسته قضیه رو می بینی من خودم زنگ زدم به اونا و گفتم که لطفا منو نشون ندید چون اونوقت می خواست همینجور پیشنهاد پشت پیشنهاد برای بازیگری به من بشه اما چون من اهداف بزرگتری توی سرم دارم این پیشنهادا نمی ذاره که اهدافم رو توی ذهنم (( نهادینه )) کنم و بهشون برسم

Ginjer چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 11:31

wOw!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد