13- بی ‏انصاف نباشیم!


یار تا مست شراب است وفایی دارد

ای حریفان مگذارید که هوشیار شود



آنکه با زندگی می‏سازد، می‏بازد.

با زندگی نساز،

زندگی را بساز.

(زرتشت)


دیشب با یکی از دوستان قرار داشتم. سر وقت نیومد! کلی بد و بیراه بهش گفتم چون داشتم زیر بارون خیس می‏شدم!

وقتی اومد علت تأخیرش رو این طورعنوان کرد که:

وقتی از میدون داشتم رد می‏‏شدم، یه موتور سوار رو دیدم که توی تاریکی وسط خیابون، با یه پسر بچه 10 - 12 ساله‏‏‏‏ که خواهر کوچیک‏ش رو بغل کرده بود داشت دعوا می‏کرد که چرا پریده وسط خیابون و ... دختره واقعن مثل فرشته‏ها بود.

حس مهربونیم باعث شد برم جلو! دیدم پسره زبون‏‏اش بند اومده و دختر بچه از ترس داره قبض روح می شه ... با موتور سواره کلی بحث کردم و برای اینکه اون دو تا کوچولو رو آروم کنم بردم‏شون داخل یه سوپر و خوراکی براشون گرفتم تا آروم بشن ... حال‏شون خوب شد.

خودم هم کلی خوشحال شدم که تونستم اونا رو خوشحال کنم.



با خودم گفتم: چرا بعضی وقتا ما بزرگ‏ترها برای راحتی خودمون اینقدر بی‏انصاف می‏شیم!


نظرات 16 + ارسال نظر
سید عیاس یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 13:36 http://yar313.blogsky.com

سلام
جدا قشنگ بود
دست رفسقت درد نکنه

عارفه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 16:34

چه دوست خوبیییییی!!!!!!!

بعضی وقتا ما قضاوت هایی می کنیم که اصلا درست نیست!!! بعدش خیلی احساس بدی به آدم دست می ده!!!

واقعن

Ginjer دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 00:01

واقعا...! چه دوست خوبی.

بعضیا این باید حتما بخونن...! به دردشون میخوره، اساسی!

لطفن گنگ صحبت نکنید!

بعضیا کیا هستن اونوقت؟!

سپیده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 10:33

ای جااان .. چه بچه نانازیه این..
.
واقعن...چه دوست خوبی... تا باشه از این دوستا!
.

خدا زیادشون کنه
البته پولداراشون رو

سپیده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 10:39



بعضیا متن و که میخونند!! فکر میکنند خودشون هم مرد عنکبوتی تشریف دارند!!!!!!

این بعضیا رو مشخص کنید!
لطفن

سپیده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 10:41

آنکه با زندگی می سازد ...زندگی را بساز.

زندگی را تو بساز
نه بدین سان که بسازند و پذیری بی حرف!
زندگی یعنی عشق ، زندگی یعنی جنگ ....
تو بدین عشق بجنگ

در حال جنگیم

سپیده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 10:48

منم یه خاطره بگم!!!
چند روز پیش با دوستم جایی رفتیم..قرار گذاشتیم هر کی دیرتر رسید اون یکی رو مهمون کنه .. ۱۰ مین دیر رسیدم ..

برگشتنی رفتیم کافی شاپ.. نذاشت من حساب کنم! ..
جالب اینکه اون به خاطر من باهام اومد که تنها نباشم!!.
.
پیام اخلاقی:
معرفت درّ گرانیست ...

یکی هم به ما معرفی کن
البته بهش بگو ما خانوادگی میاییم

سپیده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 10:55

یه خاطره دیگه هم بگم !!
.
چند روز چند روز پیشش با دوستی قرار داشتم .. نیومد سرموقع که هیچ .. زنگ هم نزد هیچ .. اسمس هم نداد هیچ تازه روش شد چند وقت بعدش دوباره قرار گذاشت مثلن تلاقیه قبلی!!! بازم نیومد!!!.
.
همه اینا هیچ!!
.
تازه دو قورت و نیمشم باقیه!!!!

عجب آدمایی پیدا میشن

عارفه دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:45

من پر از نورم و شن
و پر از دار و درخت
پرم از راه، از پل، از رود، از موج
پرم از سایه برگی در آب
چه درونم تنهاست

دیگه وقتشه یکی بیاد گولت بزنه ها

Ginjer دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:52

واقعا چه آدمایی پیدا میشن.......! من که عمرا با اینجور آدما رفیق شم.

بیا با من رفیق شو داداش

عارفه دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 16:07

ااااااااااااااا
گول خوردم تموم شده!
الان دوران نقاحت (درسته؟)

razi پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 20:38 http://www.absardkon.mihanblog.com

ای وای تف به ریا

عارفه جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 04:13


ما داریم مییییییییییییییییییییییییرییییییییییییییییم خونتون!!!!!!!!!

شما هم بیاید

عارفه جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 04:14

این وقت صبح دارم اناقمو تمیز می کنم!
نمی دونم چرا به هم ریخته شده بود؟؟؟!!!!
از من بعیده!

محمدجواد چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 13:11 http://arghavan9.mihanblog.com

با سلام ...

همکار عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با عنوان :

ارغوان نو | شعر ناب

لینک کرده و سپس لینک خود را از طریق فرم «تماس با مدیر» در وبلاگ زیر برای ما ارسال نمایید.
arghavan9.mihanblog.com

لینک شما در صورتی که ما را لینک کرده باشیددر عرض کمتر از 24ساعت ثبت میشود و در لیست قرار میگیرد

در صورتی که به مشکل برخوردید و یا لینکتان ثبت نشد ابتدا ما را لینک نمایید سپس آدرس وبلاگ و عنوان مورد نظرتان را برای ما به این ایمیل ارسال کنید تا لینکتان را ثبت کنیم
mostafavi@live.com

موفق و سربلند باشید...

ازی یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 18:31

سلام حامد منو یادته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد