19- خوش است


گفتهاند:

  " ثلاثة یذهبن عن قلب الحزن

                الماء و الخضراء و الوجه الحسن "

سه چیز حزن  و اندوه را از دل میزداید

                 آب و سبزه و روی زیبا



اگرهرسه یکجا جمع آید، آن وقت باید گفت: 

            چه خوش بود که برآید به یک کرشمه سه کار!


نقل قول ازوب سایت دکتر سیدمهدی خزعلی


نظرات 23 + ارسال نظر
Ginjer جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 17:35

من از آب بیشتر خوشم میاد!!!

عاری جون- من که برای اون موضوع توضیح دادم.
یه بنده خدایی رو نرو بود- خلاصه مشکل حل شد.
اگه ناراحتیی بوده، به بزگیه خودت ببخش!!!

مخصوصن دریا یا رودخونه باشه :)

نرو یعنی چی!؟
مشکل کی ردست کرده برات بگو تا کمک کنیم
بز کیه میخای بهش ببخش!!

Ginjer شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 15:19

Nerve dg!!

میخواستم بگم بزرگ، دیدم خیلی بزرگ نیست.....!! :دی

sara یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 10:54 http://www.erotablog.com

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

سپیده یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 11:21

سپیده یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 11:24

منم با دریا و رودخونه و آب و سبزه و اینا موافقم ..
.
اما به نظر من سه تا که یه جا جمع شه دل آدم و میزنه!
.
روی زیبا باشه ولی دل زیبا نباشه نه فایدا!؟
.
فکر کن طرف مشکل نروی هم داشته باشه ! اونوقت همون سبزه و آب هم کوفتت میشه!

شاعر میگه:
نیکی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند ..

نه جونم
باید بلد باشی با هر کدوم چطور برخورد کنی تا دلت رو نزنه

Ginjer یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 12:05

از اینا دوست داری؟؟!!

اینجا دعوا راه نندازید

سپیده یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 12:40

من آدما رو همه مدله دوست دارم ..
اینجوری اینجوری حتی اینجوری!
.

سپیده یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 13:20

بابای حسین:
یا هر شخص دیگه ای که بتونه جوا بده :

یه سوال علمی؟!!

یه بنده خدایی داشته تو هرت راه میرفته .. نگو داشته رو نرو راه میرفته!!.
.
حالا شما بگید
به نظرتون نرو طرف تو هرتش بوده !! یا هرتش تو نروش!!
.
شایدم نروش قاطی کرده زده به هرتش !!‌یا شایدم هرتش سیماش داغ کرده زده به نروش!
.
- حالا به نظرتون این آدم هرتیه !!!
یا نروی!!
-تقصیر اون بنده خدا این وسط چیه که اینا رو نمیدونسته!
-

توجه:
**شخصیت ها و مکان های این سوال ساخته ذهن نویسنده است .. و در اون هیچ فرد یا گروه خاصی یا مکان خاصی مد نظر نیست !!

جواب سوال را نمیدانیم

سپیده یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 13:21

کی میدونه این چیه؟

جایزه داره؟

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 17:36

واااااااااااااااای یه چند وقتی نت نداشتم، چه بد بود!


با سپیده موافقم سه تاش که با هم باشه ادم رو دل می کنه!!!


یکیش هم برا بعضیا زیادیه، جنبه ندارن که!!!!!!!


سپیده جونی این چی بود نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟ من نفهمیدم!
کسی تو هرت رفته بوده ولی در واقع رو نرو یکی دیگه بوده؟
اون وقت این یکی دیگه باید چی کار کنه؟


اینیه ادم کچله سبزه!!!!

شیرینی نت دار شدنت رو بده

عارفه یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 17:36

قبلی من بودم

عارفه یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 17:43

فکر کن یه روز با دو نفر بری تیراژه که برا یه نفر سوم که خودشم نیست کفش بخری!!!!
بعد تا پاتو بزاری اونجا شروع کنن به غر زدن که اینجا چیه مارو اوردی ، این جا که کفش بدرد بخور نداره!! بعدشم بگن اصن کی گفت کفش بخریم بریم اسپیکر بخریم!!!!!!!


بعدش بری کافی شاپ ارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام، چه اقای مهربونیم بود نه جینجر!!!



فکر کنید چند نفر تو این دنیا باشن که دیگه بیرون رفتن و گردش و کافی شاپ و اینا بهشون حال نده!!!!
اینقدر تک خوری کردن که دیگه جا ندارن!!!!!
چه پیشنهادی دارید براشون؟؟؟

چرا همه گیر دادین به این جینجر

اگه خودتون بلدید برید تک خوری کنید



چرا هر گاه ما انسان‏‏ ها موفقیت دیگران را می بینیم آنها را محکوم میکنیم!!!!!!!!!!!

عارفه یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 17:45

http://www.youtube.com/watch?v=Hzgzim5m7oU&feature=share

ببینید!

من فیلتر شکن ندارم عزیز ... ایمیل کن

عارفه یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 17:46

دایی جون دلمون برای حسین تنگ شده حسابی این ورا نمی یاید؟؟؟

چرا نمیاییم

اگه برنامه تک خوری دارید با کله میاییم

Ginjer یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 21:35

بیا خوبی کن!!! من که از اول گفتم تکلیفمون معلوم نبود.
کفشای اونجارو دیدیم- پشیمون شدیم دیگه!

بعدشم، کافی شاپ به اون خوبی- آقا و خانومای به اون خوبی!!!


جمله آخری تو متوجه نشدم؟؟!!

در آخر- من چه اس ام اس هایی دادم بهت؟؟!!!

محض اطلاع سپیده خانم - فکر کنم سو تفاهم شده!

همه خوبن

عارفه یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 22:33

جمله اخر حرف زن کچل که گفت ما دیگه از تک خوری خسته شدیم و دیگه حال نمیده بیرون رفتن و اینا

با من بودی که چه اس ام اس هایی دادی؟
چی سوء تفاهمی شده؟؟؟؟؟؟

زن کچل کیه!

عارفه یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 22:58

سطر اول : او می آید !
سطر دوم : او می رود !
دو سطر بیشتر نیست
بیهوده آنرا هزار و یک شب می کنیم ..

شبحی بی قد و اندازه که پر می کند آفاق جهان را
آشکارا و نهان را

سپیده دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 12:43

بابای حسین:
از جذبتون خوشم اومد
.
جواب سوال و فقط دو نفر میدونن!!!!

**
جایزش یه آدم کچله سبزه!

سپیده دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 12:53

عارفه جونی!!‌ سوال منو از خودم می پرسی!!
.
مثال میزنم!!
.
مثلا یه بنده خدایی داره ابروی یکی رو درست میکنه میزنه چشم طرف و کور میکنه!!‌حالا به نظرت ابروی طرف تو چشمش بوده یا به نظرت چشمش رو ابروش بوده ؟؟!
.
شایدم به نظرت بنده خداهه کور بوده نمی دیده داره چی کار میکنه؟ ! .
.
البته این مثال و همینجوری واسه دلخوشکنکی زدم وگرنه اگه بنده خدای مثال اول کور هم باشه!!
‌دیگه فکر کنم فاصله بین نرو و هرت و تشخیص میداده!
.
یه ضرب المثل هست که میگه :
از این حسن -------------------- تا اون حسن صد گز رسن!
.
مثالا رو زدم جای هرت و نرو رو مشخص کنم همین.

دیگه اگه منظورم و نفهمیدی .. یا یه بنده خدا پیدا کن یا یه آدم هرتی نروی!!

ماشالا

سپیده دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 13:01

.
یه آدم کچله سبز! یا شایدم یه آدم سبزی که داره کچل میشه :دی
.
--> یعنی The end

برای توضیحات بیشتر مراجعه شود به :
http://arghavaani.blogsky.com/Comments.bs?PostID=15
.
نظر ۲۱
.

سه پی ده دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 13:06

جنیجر جونی اسبق!!!

از کدوم تفاهم صحبت میکنید که الان سوء شده !!
.
من که تا الان تفاهمی ندیدم !!
.
توجه بیشتر!:

**شخصیت ها و مکان های سوال های پرسیده شده ساخته ذهن نویسنده است .. و در اون هیچ فرد یا گروه خاصی یا مکان خاصی مد نظر نیست !!

سپیده دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 13:07

سطر اول: او نیامده می رود!
یک سطر بیشتر نیست!
بیهوده دو سطرش میکنید..

همه شاعرند

اون هم چه شعرایی


قشنگ گفتی

سپیده سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 10:46

عارفه جونی:
خواستی اون یو توپ رو ایمیل کنی - یه سی سی هم به من بزن!.یا بگو بزنن !!!!
متاسفانه من هم نمیتونم ببینم ..
.
پ ن :اون مسئله طلا و رژ و سرب هم امتحان شده جواب میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد