16- انتخاب


  2)

      مرد پرهیزگار هرگز پارسایی خود را نمیسنجد. (پاسکال)

از کتاب 365 جمله الهام بخش


      هر انتخابی که میکنید به آن پایبند باشید. (باربارا دی آنجلیس)

از کتاب 513 درس زندگی


نظرات 8 + ارسال نظر
عارفه شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 10:05

ن جمله اول رو نفهمیدم!!!!!!!!
یعنی چی؟
پارسایی باید سنجیده بشه دیگه؟

فکر کنم منظورش اینه که نباید ریا بکنه

عارفه شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 10:07

جمله دوم موافقم شدید! چون اگه به انتخابایی که می کنی پایبند باشی اونوقت حواستم هست که الکی انتخاب نکنی! با فکر بری جلو!!!!!

دقیقا

عارفه شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 14:07

وای ، باران
باران ؛
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟
آسمان سربی رنگ
من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ
می پرد مرغ نگاهم تا دور
وای ، باران
باران ؛
پر مرغان نگاهم را شست
خواب رؤیای فراموشیهاست
خواب را دریابم
که در آن دولت خاموشیهاست
من شکوفایی گلهای امیدم را در رؤیاها می بینم
و ندایی که به من می گوید :
”گر چه شب تاریک است
دل قوی دار ، سحر نزدیک است ....

چه قشنگ :)

شاعرش کیه؟

عارفه شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 14:09

من عشق بارونم
عاشق خیس شدن زیر بارون
داره بارون میاد............

هوای بارونی هوای دو نفرست

بیایید دو به دو بریم بیرون!

من که خودم دو نفر رو دارم

میترا شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 18:28 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

12.716049278331155256652763سلام
با « آموزش طراحی فرش » آپم
منتظرتم

عارفه یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 15:11

شعر بالا از حمید مصدق

سپیده چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 15:35

پرهیزگار بودن فکر میکنم یعنی ترس از خدا داشتن ..
که اگه بخواد اینو امتحان کنه باید یه بار بگه اگه نترسم چه اتفاقی میفته !!
.
پارساییش رو فقط با گناه میتونه امتحان کنه .

سپیده چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 15:41


منم عاشق بارونم ..
وقتی بارون میاد بیشتر این شعر و میخونم :
صدای باد و بارونه
صدای شر شر آرومه ناودونه

یکی داره تو تنهایی یه شعر تازه می خونه

خودش تنها ، دلش کوچیک

غمش اندازه ی دنیا
دلم .. .
.
ترانه بارون قمیشی رو هم دوست دارم ..
تو بارون که رفتی ...
.
کلن بارون قشنگه ..
**
دو به دو !! اونجوری قبول نیست!!‌
یار کشی کنیم !!
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد