8- دست خودمان نیست...




ای زلف سر کجت همه چین چین، شکن شکن

مـویت  بـرای  بـستـن  دل‏ها  رسـن  رسـن

داری زکات حسن و ندانی که را دهی

من مستحقم، ای شه خوبان به من به من





دست خودمان نیست که بر روی حرفهایی که می‌زنیم نمی‌ایستم،

آخر بر روی زمینی ایستاده‌ایم که هرروز خودش را دور می‌زند!




نظرات 22 + ارسال نظر
عارفه دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 13:47

خیلی جالب

:)

زیارت قبول
خوش گذشت؟
چه خبرا

Ginjer دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 23:20

صد رحمت به زمین، حداقل دور خودش چرخیدن حساب کتاب دراه.
ولی رو همین زمین بعضی آدما........................
هی!!!

دور کسی گردیدن که خوبه تصدقت‌:)

عارفه سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 13:03

دایی جون حامد: خیلی ممنون جای شما خالی
عالی بود.



این جینجر فقط دوره خودش می گرده کلا تک خوره!!!!!!!!!!

سپیده چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 11:47

منم مستحقم .. به من به من !

.
پس علت دوّار بودن زمین هم بالاخره کشف شد !!..
.
به نظر من زمین مرد هستش! ..
مردا از بدو تولد مثل زمین دوِار آفریده شدن !!
.
عارفه جونی زیارت قبول

با جمله آخرت کاملنننننننننننننننننن موافقم
.
آهنگ مهرشاد :
بگردم آی بگردم می خوام دورت بگردم
می خوام قربون تو من برم و بر نگردم
..

شرمنده
هر کسی عکس داده باشه مستحق تر هست.

مرد و دواری؟!؟

Ginjer چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 23:22

من تکخورم؟؟!! باشه- به موقعش دست همتونو رو میکنم!

جریان این تک خوری چیه!!!!!!!!

Ginjer پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 01:02

و اینک بادی گارد اینجانب وارد میشود.......

****اسمارتیز****

Smartiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz4Ginjer پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 01:07

!!!!!!Didiiiiiiiiiiiiin
سلااااام به همگییییی!

جینجر جووووونم,عزییییییزم,بگو ببینم کی اینجا تورو اذیت کرده که هالشو بگیرم قربونت بشم؟!

سپیده خانوم؟ عارفه؟ بابای حسین؟(حال این یکیو نمیشه گرفت! 1هو میندازتمون بیرون از اینجا! سلام بابای حسین جون! )

سلام اسمارتیز عزیز
دوست دخترت کجاست؟

اینجا کسی حق نداره کسی رو اذیت کنه

Ginjer پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 01:14

می بینی!! اینا همشون منو اذیت میکنن.
این بود... نه اون بود! آره خودش بود.....
اصلا حال همشونو بگیر......

با سلام خدمت مدیر وبلاگ
شما تاج سر ما هستید. انشا ا... مشکلی پیش نمیاد.
با تشکر

تو کی هستی؟
کیه
کـــــــــــــــــیــــــــــــه
کیــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــه

Ginjer پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 01:17

اسمارتیز- حداقل یه نظر درباره اون زمینه بده که تابلو نشه....!

راست میگه ... دها

Smartiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz4Ginjer پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 01:38

"زمین به دور خودش میچرخه که آدما هم اینتورین"
1سوال! : کدوم اخلاق آدم به این بستگی داره که زمین به دور خورشید میچرخه؟!

وقتی عاشق شوی راز ...

اون وقت دور خورشید میچرخی

Smartiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz4Ginjer پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 01:38

الان حالشونو میگیرم! این علامت مخصوص حاکم بزرگ....,میتی کموووووووووووون.... همه از جینجر معذرت خواهی کنید کنید(به جز بابای حسین)!!!!
وگرنه میدونم باهاتون چیکا کنم!

زمبه کجاست؟

Ginjer پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 15:32

ههه!

مدیر وبلاگ: شما از ما نیستی ها! یعنی خودی نیستی ها!!!
سو تفاهم نشه. اسمارتیز منظوری نداشت.
یعنی منظور داشت- ولی منظورش اون نبود.......

میگم یه ورودیه بزارم براتون!

زندگی خرج دارد

عارفه جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 21:35

هاها سه کله پوووووووووووووک
سه کله پوکه تک خور!!!!!!!!!!!!!
سومی تون کو؟
به روباه می گن شاهدت کو میگه دمم!!!!!!!!
چه ربطی داره..............
ربط داره ...... دقت کنید می فهمید!!!!!!!!!!!!!!

عاری
کله پوک!
زود عذرخواهی کن

عارفه جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 21:42

اسمارتیز جون تو برو اسباب کشیتو کن!!!!!
شیرینی خونه نو.......
شیرینی داداش محبوب داشتن........
شیرینی این که زن کچل زنش یه مو در آورده.......
شیرینیه تموم شدنه امتاحانا........
شیرینی ترم دومی شدن ........
شیرینی تموم شدن امتاحانا هم هست....
خرمای شهریه دادن هم می تونی بدی......
شیرینی این که تک خوری کردید(جریمش).........
خلاصه دیگه یکی یکی شروع کنید........
تا به عید نخورده اون موقع خودش کلی شلوغ میشه وقت نمی شه هااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عارفه

اینا چیو تک خوری کردن؟!!!
ما رو هم در جریان بزار

Ginjer شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 14:46

هی! یادش بخیر! با ۴ تا کله پوک میرفتیم پارک لاله - پینگ پونگ!!!!!!!

کیا بودن؟
حتمن خیلی ذوق میکردن با تو میومدن

Smartiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz4Ginjer یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 02:06

سلام
شیرینی؟ چی میگی ...پ.ک شماره ۴؟
اسباب کشی کردیم تموم شد!
۱.باید بیاید خونه ماوکادو بیارید بعد شیرینیشو بخورید!
۲.تا حالا وا۳ همچین چیزی شیرینی نداده بودم! کسی هم ندیدم که بده! پس منم نمیدم!
۳.شما اول شیرینی اینکه الان مو داریو بده که بعدن میخواد موهات برییییزه,بعدا ما شیرینی اونو میدیم!
4.شیرینی تموم شدن پروژه و ماکت هروقت داده شد شیرینیه تموم شدن امتحانات هم داده میشه!
5.نمیدم!
6.فقط هسته ی خرمارو میتونم بعد از شهریه دادن بخرم! اگه خواستید بگید یگیرم براتون! الان وضعمون در همین حده!
7.وا3 این یه کاری میکنیم! میایم میشینیم خونه ما یا خونه شما! همه تک خوریامونو روو میکنیمو بعد همگی جریمشو به نصبت بزرگیه تک خوری میدیم!
8.......!

جمعه ۲۹ بهمن روز ولنتاین
هر کسی شیرینی میخاد بیاد پیش من
ناهار میدم
جدیه


(کاشکی اینو ۳۰ بهمن میگفتم)

عارفه یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 05:26

دایجون حامد نمی دونی اینا دائم التک خورن
چه جاها که نرفتن!!!!!!!!!!!!
چه چیزا که نخوردن!!!!!!!!!
مارو بردن یه پارک لاله پینگ پنگ که هی زرت و زورت کلاغاش کار خرابی می کردن
بابت کله پوک هم معذرت!
سه تفنگ دار خوبه!!!!!!!!!
اسمارتیز میام خونه شما هم شیرینیشو می خوریم هم در مورد تک خوریها بحث می کنیم!!!!۱
تازشم اون زن کچل خودش لوتون داد!!!!!!

خبرش رو دارم عارفه جون
ما هم سه شنبه قراره با فاطمه بریم تک خوری

Ginjer یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 14:20

هه! دائم التک خور!
فقط هر کی هر کاری میکنه، ما رو این وسط فراموش نکنه.

سه شنبه عصر
من و فاطمه داریم میریم تک خوری

سپیده یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 15:29

به به می بینم که همه هستن ..
بابای حسین
عکس چه ربطی به استحقاق داره !!!
.
در ضمن من که عکس دادم !! دست جینجره!!
.

جینجر جونی نه یکی نه دوتا چهارتا چهارتا!!!

ملاک ما برای هر کاری عکس هست.
میتونی از عارفه بپرسی

به هر کسی عکس دادی از خودش شیرینی بگیر

سپیده یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 15:31

اسماتیز جونی! ..
سلام .. چه میکنه این دانشگاه !!!!!! چه میکنه این برف !!

می بینم که درس نمیزاره دیگه به نت برسی!
(درس در اینجا در معنای دوم به کار رفته است!)

وقتی زمین مرد باشه خورشید میشه زن .. ماشالا تو و جینجر که جواب این سوال و خوب باید بلد باشین !!

در ضمن من آمادگی خودم رو برای بررسی تک خوری های شما و خوردن شیرینی اعلام میکنم !
عارفه جونی شما خودتم تک خوری ها !!!

اسمارتیز جونی!

سپیده یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 15:32

بعدشم من به هسته خرما هم راضیم از قدیم گفتن یه مو از "زن کچلی که زنش یه مو درآوارده" کندن غنیمته !!!!
.
اینم ترجمه کنید من نفهمیدم !زن کچل زنش یه مو درآوارده یعنی چی ؟!

منم جریان زن کچل رو نفهمیدم

Ginjer دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 16:59

ایول! بچه هاشیرینی جور شد!!
"زن کچل" و "خود کچل" داستانش طولانیه........!
خواستید دعوتم کنید یه کافی شاپ، براتون تعریف میکنم. :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد