25- کاسبی و شغل


یه دوست و مشاور خوب پیدا کردم و میخوام آموخته‏ ها و اطلاعاتم رو به رشته تحریر دربیارم.


به کسب شخصی خودتان اهمیت دهید. شغل تان را از دست ندهید، اما شروع کنید به خرید دارایی‏ های حقیقی، و نه بدهی یا خرده ریزهای غیر ضروری، که درست پس از لحظه ی خرید ارزش واقعی شان را از دست می دهند.


شغل و کسب با هم فرق می کنن!

شغل روزمره خود را حفظ کنید اما همچنان در فکر کاسبی شخصی خودتان باشید.





15) سخنان شیرین  زحمتی ندارد ولی فواید بیشماری به شما می رساند.

ژرژ هربرت


نظرات 16 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 13:00

سلاااااااااااام
من نبودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رفته بودم تبرییییییییییز


امشب مهمونی خوش بگذزه

خوش گذشت؟

م.ح. رو میبردی شهر رو بهت نشون میداد

عارفه پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 13:02

کاسبی یعنی چی؟

یعنی یه راهه دیگه که پول در بیاری؟

من نفهمیدم!!!

کاسبی دیگه
با شغل فرق میکنه
مثلن بابات که کارمند دولت هست (شغل) ولی شرکت خودش رو هم داره (کاسبی)


جهت اطلاع کتاب "پدر پولدار، پدر بی پول" رو مطالعه بفرمایید

http://www.sadaghat.org/content/view/199/201/

عارفه پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 13:03


سخن شیرین خیلی خوبه....
اما ........

بعله

سپیده یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 13:26


موافقم.
.
اتفاقن چند وقته دارم فکر میکنم به کاسبی اصلن از وقتی این متن و خوندم همینجور ذهنم داره جرقه میزنه
.
کاسبی هم باید با علایق شخصیتون در ارتباط باشه.

میخوام برگشتنی ها از سر کار - توی مترو دونات بفروشم !
والا از من بیشتر پول در میارن
فقط یه کم گیر و بند داره!
.
من شخصا به دونات علاقه دارم

کار خوبی میکنی.

من که تا حالا دونات نخوردم!

سپیده یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 13:28

به به عارفه جونی!
تبریزی خوش گذشت
.
رفته بودی تحقیق

اینم تک خور شده

عارفه یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 17:32

بله سپیده جون از خیلی هم بیشتر خوش گذشت!!!

منم عاشق دوناتم!!!
لواشک لقمه ای هم فروشش خوبه ها!!!

Ginjer یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 17:49

عارفه جونی! تک خور! کاسبی ما که معلومه! یادت نیست؟!

عارفه یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 21:12

انسان از دیدگاه ریاضی دان

روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را در باره انسانیت پرسیدند ، در جواب گفت :
اگر زن یا مرد دارای اخلاق باشند، نمره یک میدهیم: ۱
اگر دارای زیبائی هم باشند یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم: ۱۰
اگر پول هم داشته باشند دو تا صفرجلوی عدد یک میگذاریم: ۱۰۰
اگردارای اصل ونسب هم باشند سه تا صفرجلوی عدد یک میگذاریم: ۱۰۰۰
ولی اگر زمانی عدد ۱ رفت (اخلاق)؛ چیزی به جز صفر باقی نمیماند: ۰۰۰
و صفر هم به تنهائی هیچ است و آن انسان هیچ ارزشی ندارد !

عارفه یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 21:15

جین جونم ای بابا کاسبی شما که معلومه اسکل کردن من!!!!
برداشتید منو بردید بیرون شیرینی بدید، گشنه و تشنه برم گردوندید خونه تازه خودتونم اومدید تو!!!!!!!!

عارفه جون اینجوریه دیگه!

وقتی نو میاد به بازار ......

یه روزی شما نو بودید و ما کهنه شدیم ... حالا ....

هی روزگار



عارفه یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 21:18

تازه از شامم هم خوردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه آلوچه هامون رو هم تموم کردید!!
آلوچه؟؟؟!!!!!!
تازه دعوا هم کردید حالمونو گرفتید!!
آلوووووووووچه

عارفه یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 21:19

ولی خوش گذشت!!!

آهان از توتای درختمون هم خوردید!!

آلوچه

آلوچه چیه مجید جان
اونا گوجه سبز هست گوجه سبز

Ginjer دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 13:59

بچه قرتی! سوسول! پیس! اونا آلوچس! نه گوجه سبز!!!
.... تهرونی!

namana!

پیس یعنی چی!


پس درسته جینجر جان پس



تهرونیم دیگه

سپیده دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 14:34

۰۰۰

....

سپیده دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 14:53

یه چیز دیگه هم فروشش خوبه نمیشه گفت !! زده رو دست دونات و لواشک!!

!

Ginjer سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 00:28

منظورم فیس و افاده بود!!

razi پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 16:41 http://www.absardkon.mihanblog.com

ولی به نظرمن لوازم آرایش ازهمه چی فروشش بیشتره

واقعن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد