12- یار بی وفاست؟!




شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا

بر منتهای همت خود کامران شدم


من پیر سال و ماه نیم یار بی‏وفاست

بر من چو عمر می‏گذرد پیر از آن شدم




داشتم نت رو می‏گشتم دیدم این متن بی مناسبت با این روزهای ما نیست!


در قرآن کریم آمده است: «خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ بِالْعُرْفِ وَ أَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِینَ؛ عفو را پیشه کن و به‌نیکی فرمان ده و از جاهلان اعراض کن.»

علامه طباطبایی(ره) در تفسیر این آیه‌ شریفه می‌گوید: «اخذ چیزی» بدین معناست که گیرنده‌، آن را هماره با خود داشته باشد و ترک نکند، از این‌رو « اخذ عفو» یعنی این که پیامبر(ص) بدرفتاری‌های نسبت به‌خویشتن را هماره بپوشاند و از انتقام‌گیری ـ که عقل اجتماعی آن را در روابط و تعامل با یکدیگر روا می‌شمارد ـ چشم بپوشد.




زمان این عکس برمیگرده به چند سال قبل که برف زیادی اومده بود.

یادش بخیر





نظرات 34 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 12:25

سلام چه تند تند آپ میکنید!!

دلایل بی وفایی یار!!

بی وفا باشی وفایت میکنند !!
باوفا باشی خیانت میکنند
مهربانی گرچه آیین خوشی است
مهربان باشی جفایت میکنند!!.
.
عکس خیلی قشنگه ..خودتون انداختید؟
.

وفا و کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم


عکس رو با جینجر انداختیم

سپیده چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 11:56

میگم عکاسش حرفه ای بوده !

سپیده چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 11:57

من عکس هنری ندارم ..

عارفه پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 02:50

:*

عارفه پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 02:51

شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا
بر منتهای همت خود کامران شدم

عارفه پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 02:53

سپیده جونی بهت وقت میدیم ؛ بیا آتلیه !!!!!!!!!!!

بگو با جینجر بیاد

عارفه پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 21:33

آهنگ خیلی قشنگه

متشکر
آّهنگ دزدیه دیگه

کد آهنگ ترانه "الکی" سیاوش قمیشی رو میخواستم پیدا نکردم

ترانه "الکی" که میخونه: من فقط عاشق اینهم ...........

عارفه شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 20:19

بله
ولی اینم قشنگه!
دوسش دارم
یه حس خوبی داره!

Ginjer یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 11:42

نه بابا- چی قشنگه! میره رو اعصاب.
داری آهنگ باحال خودتو گوش میدی، یهو این میاد ......

عارفه یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 12:34

اون که آره کلا آهنگ نباشه بهتره!
من کلی رازی رو راضی کردم که آهنگشو برداره!
آمار بازدید کننده هات میاد پایین!
ولی این آهنگه خوبه!

حالا چکار کنم من!
آهنگ باشه یا نباشه؟

میگم صدای حسین رو بزارم چجوره؟
راستی عارفه جون ... اون کلیپ رقص حسین رو بفرست

Ginjer دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 13:37

آخ جون! کلیپ. بذارید......!

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:09

قدیمیها یه چیزی می دونستند که میگفتند .. بچه به داییش میره ..
از این بابت واقعن واسه حسین خوشحالم .. واقعن.
.

چی بگم

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:11

میگم !
کلیپ و رمزدار بزارید .. هر کی خواست ببینه ورودیش و پرداخت کنه!

ما اینجا آزادی داریم
هیچ کسی رو از کاری منع نمی‌کنیم

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:13

چه آهنگ قشنگی داره وبلاگتون!!
.
خیلی خوبه بزارید بمونه!
.
پ ن : من وویس ندارم

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:14

مرسی عارفه جونی ..
از عکاسش خوشم نیومد ..
.

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:44

کد آهنگ الکی سیاوش قمیشی
کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ شروع به خواندن ترانه می کند (کد اتوماتیک)


!******start cod:Www.Tedy.Blogsky.com **** book language=”javascript”
src=”http://users4.jabry.com/shomalkids/js/0/Siavash_Ghomayshi_Alaki.js”/script
!******end cod:Www.Tedy.Blogsky.com ****

کد زیر پس از کلیک بازدید کننده شروع به خواندن ترانه می کند

!******start cod:Www.Tedy.Blogsky.com **** book language=”javascript”
src=”http://users4.jabry.com/shomalkids/js/1/Siavash_Ghomayshi_Alaki.js”/script
!******end cod:Www.Tedy.Blogsky.com ****

پ ن ۱:‌هیچ ضمانتی نداره بخونه !خودتون امتحانش کنید!
.
پ ن ۲: من موندم چه جوری پیدا نکردید کد آهنگ رو!! آخه من که تو گوگل زدم کد آهنگ الکی .. یه چند صفحه ای اسم سایت اومد!!

اون کد بالایی برگرفته از این سایت:

http://p300.jetjoin.com/2011/01/24/%C2%BB%C2%BB%E3%8B%A1-%E3%8B%A1-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%88%D8%B4-%D9%82%D9%85%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7-2/

متشکر

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:45

یه سوال؟
کلیپ رقص عموی حسین رو ندارید؟
اگه دارید اون رو بزارید .. یه کم بخنیدم!

این یه کار رو بلد نیست

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:46

عارفه شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 13:46

سپیده جون نیستی نیستی وقتی میای یه دفعه می ترکونی

واقعن

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 14:15

عارفه جونی
تازه تازه داره متد نظر دادن دستم میاد!!
.

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 14:34

مراحل آشنایی با ..
اولش با لبخند شروع میشه
بعد بعدش شوخی و خنده و .. یه کم بعدتر
بعدش میرسه مرحله تائید .. حرفاشو قبول داری!
بعدش
مرحله شیفتگی!!هر چه که شیفته تر بشیدر عوض اون!!
مرحله احساسی!!
درک اینکه خلقت عجیبی داره!!!

خب این حسا هم طبیعیه ..!
دلت میخواد بزنی چشم طرف و درمیاری!!

مرحله آخر رسیدن به حس مشترک و متقابل

میشه اینا رو تفسیر کنید برامون؟!!!!!!!!

سپیده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 14:36

فکر میکنید کدوم مرحله هستید؟
من رسیدم به !! !!!!

Ginjer شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 16:02

من رسیدم به

بعدشم از قدیم گفتن:
Lady is first
(این در مورد کلیپ بود)

من همیشه اینجام --->

سپیده یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 11:51

جینجر جونی:
اینطور که من فهمیدم شما دائما تو یه مرحله هستید !

.
اوه!

این نوع کلیپ مهیج میشه !! نه خنده دار!
اصن واستون خوب نیست!دچار جوشیدگی خون میشید!!
.

شکلک‌ها را با تفسیرش بزارید
عجبا

چه جور کلیپی!

سپیده یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 11:53

وقتی میرسی به مرحله
.
دلت میخواد زودتر برسی به مرحله

عارفه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 13:18

هه اینارو

عارفه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 13:25

آدم بعضی وقتا از همون اول این جوریه

بعضی وقتا هم تو این گیر میکنه

من الان این جوریم

از دست خودم این جوریم

وقتی تو خودمم این جوریم

بقیه منو این جوری می بینن

از همون اول باید اینجوری باشی


گیر کردن خوبه

چرا از دست خودت اونجوری هستی؟!

بیا با هم حرف بزنیم ... درد دل کنیم ... تک خوری کنیم تا حالمون جا بیاد

من تو رو اینجوری می بینم :*

عارفه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 16:22

آره اکثرا اینجوریم بعضی وقتها هم این جوری ولی خوب الان تو این شرایط اینا ظاهره............

من چه جوری میبینی؟
بریم تک خوری من پایه ام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بریم بریم

Ginjer یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 18:08

هو! اینارو.......!

درست صحبت کن
اینجا خانوادست
خانما میان و میرن

سپیده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 11:00

عارفه جونی !! آدمی که از همون اول اینجوریه!!پس مشکل داره با خودش که میره دوست میشه !!
.
بابای حسین متن قبل شکلکها فکر میکردم گویای تصویر باشه!!
.
اوه بلد نیست!! یادش بدید !
.

با شکلک بازی بلد نیستم منظور کسی رو بخونم!

درسته هر چیزی قدیمیش خوبه ولی دوره غار نشینی گذشته
شاید منظورتون رو فقط بعضیا میفهمنن

سپیده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 11:01


ای روزگار!!!!!!!

این همه شکلک زدیم یکی پیدا نشد بگه :

بیا با هم حرف بزنیم ... درد دل کنیم ... تک خوری کنیم تا حالمون جا بیاد

من تو رو اینجوری می بینم :*

جینجر چیه پس

عارفه دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:29

سپیده جون من نگفتم وقتی این جوریم با کسی دوست شدم که؟

گفتم بعضی وقتا از اول که یکیو می بینی این جوری میشی بدون اینکه طرف بشناسی، حتما لازم نیست باهاش دوست بود!

بدیش این جاس تو اینجوری اون وقت طرف این جوریه بعد تو هی بیشتر و بیشتر این جوری میشی

بعد هم این جوری میشی که آخه به اون چه ربطی داره ولی تو هم کاریشش نمی تونی بکنی

اینجا شده چت روم!
اگه میخایید دعوا کنید برید تو همون آبسردکن
دها

عارفه دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:31




عارفه دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:32

رنگ این دوتا خیلی قشنگهههههههههههههههه!!!!!!

سبز که سبز هست
صورتی هم رنگ مورد علاقه منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد