10- :)




برای خوشحالی همه مادرایی که هستن و

شادی روح همه مادرایی که نیستن

بیایید آدم خوبی باشیم



آخرین باری که دلتون لرزیده کی بوده؟!


برای خودم که از اول امسال خیلی اتفاق افتاده ... مخصوصن این اواخر!


آخرین بار هم بعد از خوندن این مطلب و دیدن عکسش بوده که خیلی دنبالش می‏گشتم.



وقتی گروه نجات، زن جوان را زیر آوار پیدا کرد او مرده بود اما کمک رسانان زیر نور چراغ قوه، چیز عجیبی دیدند. زن با حالتی عجیب به زمین افتاده، زانو زده و حالت بدنش زیر فشار آوار کاملا تغییر یافته بود. ناجیان تلاش می‌کردند جنازه را بیرون بیاورند که گرمای موجودی ظریف را احساس کردند. چند ثانیه بعد، سرپرست گروه، دیوانه وار فریاد زد: بیایید، زود بیایید! یک بچه اینجا است. بچه زنده است. وقتی آوار از روی جنازه مادر کنار رفت دختر سه - چهار ماهه‌ای از زیر آن بیرون کشیده شد. نوزاد کاملا سالم و در خواب عمیق بود.

او در خواب شیرینش نمی‌دانست چه فاجعه‌ای وطنش را ویران کرده و مادرش هنگام حفاظت از جگرگوشه خود قربانی شده است.

مردم وقتی بچه را بغل کردند، یک تلفن همراه از لباسش به زمین افتاد که روی صفحه شکسته آن این پیام دیده می‌شد: عزیزم، اگر زنده ماندی، هیچ وقت فراموش نکن که مادر با تمامی وجودش دوستت داشت!!






نظرات 26 + ارسال نظر
razi پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 20:22 http://www.absardkon.mihanblog.com

بستگی داره برای کی و برای چی لرزیده باشه
گاهی وقتها چندریشتری بوده و گاهی وقتهاهم فقط یه پس لرزه

سوال رو با سوال جواب ندید

خدا کنه با لرزشش به کسی صدمه نزنیم!:)

عارفه پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 21:38

آخییییییییییییییییییییییییی
تحت تاثیر قرار گرفتیم

می‌بینی

خدا کنه سر هیچ کسی نیاد
ولی من واسه این کار پایه‌ام

Ginjer پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 21:51

اشکای ریزه ریزه


جینجر!
یکی حدود ساعت 10 صبح جمعه با خط ایرانسل اومده اینجا!
عجب آدم بیکاری

فندق جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 12:51

راست راستی که تنم لرزید.



راستی نزدیک شب عید هست!
فندق کیلویی چنده؟

عارفه جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 20:04

معلومه که پایه ای!!!!!!!
صد در صد حاضرم شرط ببندم که این کارو می کردی!!
ولی امیدوارم برای هیچکسی این اتفاق نیفته هیچوقت هیچوقت!

آمین

سپیده شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 15:50


خیلی دردناکه..
آدم دلش کباب میشه
.

واقعن

Ginjer شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 23:06

من کباب دوووووست دارم!!!





عارفه

razi شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 23:30 http://www.absardkon.mihanblog.com

شایدم کسی باعث بشه دلمون بلرزه و همونم به ما صدمه بزنه نه ما به اون

بــــــــــله

سپیده یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 13:56

من جیگر دوووووست دارم !!

آفرین


من «س» و «ح» دوست دارم

بقیه!
کی یا چی دوست دارید؟!

سپیده یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 15:39

من ج ، ج ، فقط ج!

به یه ترکه میگن ۳تامیوه نام ببر که اولش جیم باشه!
میگه: جوجه جیلاس جلابی

سپیده یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 15:49

من ترکم !

اوه
ببخشید

Ginjer یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 16:36

ترک های طرفای تبریز، خوبن.
چند تا نمونه ازشون سراغ دارم.


راستی- جریان ایرانسل و جمعه صبح- چی بود؟

بعله بعله

هیچی بگذریم

عارفه یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 17:52

سپیده سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 11:04

سپیده سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 11:06

کاربرد نقطه در ادبیات فارسی !!
.
من «س» و «ح» دوست دارم --> من «س» و «ج» دوست دارم



سپیده سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 12:47

جینجر : "خ" و "ع" دوست داره!

نه نه
فکر جینجر هم س و ج که گفتی دوست داره!

سپیده چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 13:34

جینجر کباب دوست داره نه سوسیس و جیگر!!

.
درضمن فکرشم فقطه فقطه فقط "خ" و "ع"
.
no eny budy!

.

عجــــــــــــــــــــــــــــــــــب
خ و ع رو تفسیر کنید لطفن!

عارفه چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 16:42

هییییییییییییی روزگار!!!!!!!!!

چرا زندگی اینقدر سخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا همیشه اون چیزی که فکر می کنی نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا بعضیا نامردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا حالا شده از فشار ناراحتی احساس تهوع بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا حالا شده دعا کنی که کاش نباشی؟؟؟؟؟؟

چی شده دختر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ginjer چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 23:30

این نیز بگذرد............!

عارفه پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 07:30

بگذرد ولی خاطره اش می ماند..........
غمش در عمق وجودم می ماند...................

غم چی بابا!!!!
نگران شدم

razi پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 13:04 http://www.absardkon.mihanblog.com

عاری جون تا بوده و هست همین بوده

عارفه شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 00:00

هیچی دایی جونم تا حالا شده برای کسی که دوستش داری هیچ کاری نتونی بکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین کار این باشه که بذاریش به حال خودش!!!!!
این که بری پیشش بیشتر عذابش بده!!!!!!
یه همچین اتفاقی افتاده!!!!

آخی

خب یه فراخوان بزن تو فیس بوک
درخواست کمک
تو هم به دوستات بگو شاید بتونن کمکت کنن

Ginjer شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 00:13

زندگی میگوید، اما............ باید زیست
باید زیست
باید زیست
باید زیست
باید زیست
باید زیست
باید زیست...............!

سپیده شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 15:21

اینجا چه خبره!!!
.
!!!!
.

شاعر میگه : دردر عشقی کشیده ام که مپرس..

راست میگی!

حالا به ما بگو

سپیده شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 15:22

من الان دارم می زییَم !!

سپیده سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 09:24

آپ کنید لطفن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد